لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ساری؛ از ابراز رضایت عملکرد برناردسکی تا شرایط دیبالا و ایگواین

ساری؛ از ابراز رضایت عملکرد برناردسکی تا شرایط دیبالا و ایگواین

این بهترین نمایش یووه مائوریتزیو ساری از ابتدای فصل بود، بانوی پیر در یک نمایش دیدنی و قابل قبول توانست با سه گل از سد رقیب المانی خود لورکوزن بگذرد و اولین برتری خود را در لیگ قهرمانان این فصل به دست بیاورد.

 

مربی بانوی پیر در سخنان پایان بازی گفت:

 

بازی اسانی نبود، رقیب توان بالایی در بازی با توپ و تحت فشار قرار دادن رقبا دارد، ما مراقب بودیم که اسیر انان نشدیم. در طول تمرینات برناردسکی توجه مرا جلب کرد و مرا راضی کرد تا بازی کند، واقعا خوشم امد، او امشب نیز خوب بود، در هفته های اخیر خیلی نشان داده که واقعا پیشرفت کرده و به دلایل تاکتیکی امشب بازی کرد و نشان داد که می تواند برای تحت فشار قرار دادن مدافعین و فضا سازی برای مهاجمین تیم مان موثر باشد. در خصوص رمزی، او سه بازی متوالی را بازی کرد و ترجیح دادم امشب بیشتر استراحت کند. کوادرادو تلاش می کند که مسولیتی که از او خواستم را به خوبی انجام دهد، به مرور زمان در سیستم درست جا می گیرد، دلخیت به خوبی پیشرفت کرده و با فضا و شرایط هماهنگی به دست اورده، باید بگویم که رقبا بزرگ بودند و او کمی پیش از اینکه با جو و ترکیب هماهنگ شود با مشکل روبرو شده بود. و اما پیانیچ خیلی خوبه و همین طور خوب است.

 

و اما کار با بارتزالی

 

کار با بارتزالی بهتر نیز خواهد شد می توانیم برنامه های بهتری نیز برای تیم داشته باشیم. او به کوادرادو کمک زیادی می کند.

 

دیبالا و ایگواین

 

برای تیمی که می خواهی این دو عالی هستند، یک ترکیب عالی که در شرایط ذهنی و فیزیکی عالی هستند و می توانند تو را به اهدافت نزدیک کنند. از اینکه سوال شود که کدام بازیکن را بازی دادی و یا اینکه باید همه بازیکنان را بازی دهی، هیچ خوشم نمی اید، بازیکنی وارد زمین میشود یعنی خوب و اماده است. من بارها گفته ام که به یک تعادل در تیمم نیاز دارم و در این لحظه تیم ام هنوز به ان تعادلی که من در نظر دارم نرسیده و زمانی نیست که هر دوی این بازیکنان را در ترکیب باهم قراردهم. هدف ما رسیدن به فینال است، باید سعی خودمان را انجام دهیم برای رسیدن به اهداف باید راه هایی داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: